I am your Shaklee Independent Distributor at Hulu Selangor, Selangor. Delivery throughout Malaysia
Shaklee ID: 854345| eina_gie@yahoo.com| sms/whatsapp 0192780131| |FB Page : Sihat Itu Menawan

Tips Kesihatan & Pelbagai Cerita Bersama Suplemen Semulajadi .. Jom klik 'LIKE' page Sihat Itu Menawan

"Menyimpan untuk membina kekayaan.Agar kekayaan harta semakin meningkat tiap hari.Niat = doa. Maka, oleh sebab itu, niat yang tepat dan betul. Dengan izin Allah, ia jadi kenyataan. Simpan walau 10 sen tiap hari. Ini adalah impak konsisten menyimpan walau sedikit.Tiada istilah lambat.Yang penting, mulakan!" Boleh dptkn Lagi info dan Tip disini Rezeki Bertimpa - Timpa


Wednesday, 21 November 2012

Testimoni Alfalfa Shaklee

Salam semua.. jika di kirakan sudah hampir setahun saya mengamalkan pemakanan Shaklee.. Set B iaitu set penyusuan adalah merupakan set pertama yang saya ambil.. syukur al-hamdulillah akhirnya banyak juga vitamin2 lain yang saya dah cuba dan mmg hasil yang superb!
Dlam Set B itu sendiri termasuk lah Alfalfa.. yang mmg menjadi kegemaran saya.. jom kita tgk plak apa kata diorg ni tentang Alfalfa (^___^)
_______Apa Kata Mereka, Di Petik Dari Group Euphoria Kami_______

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut *


_______________________________

Sekian dahulu.. n salam sayang dari saya.. 
jika anda berminat boleh PM / eMail saya k

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


No comments: